Czy leasing może mieć osobne ubezpieczenie? ŠKODA zapewnia takie rozwiązanie!

Spokojną głowę podczas korzystania z leasingowanego auta zapewni dobre ubezpieczenie. ŠKODA oferuje swoim klientom ciekawą opcję i naprawdę warto ją wziąć pod uwagę przy zakupie nowego samochodu. Sprawdź, w jakich sytuacjach ubezpieczenie leasingu może zagwarantować ochronę.

Korzystny leasing i dobre ubezpieczenie – ŠKODA dba o komfort swoich klientów

Kupno nowego samochodu wiąże się z szeregiem decyzji, które trzeba podjąć. Jeśli zdecydujesz już jakim modelem chcesz jeździć, wybierz dogodną opcję finansowania swojego zakupu. Dla przedsiębiorców wygodny jest np. leasing. Umowa leasingu zapewnia przedsiębiorcy korzystanie z przedmiotu leasingu za opłatą. Tę opłatę ustalasz z leasingodawcą i spłacasz ją w dogodnych ratach.

Kolejną z decyzji, którą możesz rozważyć, jest zapewnienie sobie komfortu psychicznego podczas spłacania leasingu – czyli ubezpieczenie. ŠKODA, ale również Volkswagen, Audi i SEAT zapewniają możliwość Ubezpieczenie Spłaty Leasingu. Takie ubezpieczenie zabezpiecza spłatę leasingu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, które uniemożliwią wywiązanie się z rat leasingowych.

Jakie zdarzenia losowe podlegają pod Ubezpieczenie Spłaty Leasingu?

Wiadomo, że wystąpienie takiego zdarzenia nie jest miłe, ale warto mieć świadomość, w jakich przypadkach zadziała ubezpieczenie leasingu. Ubezpieczenie to działa w przypadku m.in.

  1. straty finansowej powstałej w wyniku:
  • całkowitego zniszczenia pojazdu,
  • utraty pojazdu,
  1. poważnego zachorowania,
  2. całkowitej niezdolności do pracy w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Każda z wyżej wymienionych sytuacji powinna być poparta odpowiednimi dokumentami, które należy przedłożyć ubezpieczycielowi.

Całkowita niezdolność do pracy w wyniku nieszczęśliwego wypadku – jakie dokumenty należy przedłożyć ubezpieczycielowi

Aby Towarzystwo Ubezpieczeniowe mogło zająć się kwestią ubezpieczenia leasingu, należy mu okazać komplet dokumentów. Poniżej wyszczególniamy, co jest niezbędne w przypadku wystąpienia nieszczęśliwego wypadku, uniemożliwiającego wznowienie lub podjęcie zatrudnienia:

  • orzeczenie lekarskie z ZUS-u wystawione przez orzecznika, który określi stan zdrowia ubezpieczonego jako niezdolność do pracy i samodzielnej egzystencji,
  • zaświadczenie o prowadzeniu działalności w dniu wystąpienia wypadku,
  • zaświadczenie od lekarza potwierdzające niezdolność do pracy,
  • inne dokumenty wymagane przez zakład ubezpieczeń.

Pozostałe przypadki nieszczęśliwych zdarzeń, m.in. strata finansowa czy poważne zachorowanie wymagają dostarczenia odrębnego kompletu dokumentów.

Kategorie: Ubezpieczenia

O autorze

JK

Na łamach bloga Samochodowo.com.pl hobbystycznie pisze na temat szeroko pojętej motoryzacji, nowinek z rynku oraz udziela porada początkującym kierowcom w zakresie obowiązujących praw ruchu drogowego.

Skomentuj

Only registered users can comment.